Roosa nauha - näin autat suomalaista syöpätutkimusta

K-ruokakaupat haluavat olla mukana suomalaisten arjessa, edistämässä suomalaisten hyviä ja terveellisiä elämäntapoja. Ostamalla Pirkka Roosa nauha -tuotteita 27.9.-4.11. olet mukana tukemassa suomalaista syöpätutkimusta.

K-ruokakaupat haluavat olla mukana suomalaisten arjessa, edistämässä suomalaisten hyviä ja terveellisiä elämäntapoja. Niinpä olemme mukana Roosa nauha-keräyksessä myös vuonna 2018. Viime vuonna K-ruokakaupat osallistuivat Syöpäsäätiön Roosa nauha -kampanjaan lähes 450 000 euron lahjoitussummalla.

Anna Puu suunnitteli tämän vuoden nauhan

Tämän vuoden Roosa nauha-keräyksen teemana on Mina & Sinä. Anna Puulle - tämän vuoden nauhan suunnittelijalle - nauhan salama symboloi ihmisessä olevaa voimaa. Hän haluaisi nähdä salaman kaikkien suomalaisten rinnassa. Voimaliikkeen, jolla yhdessä luomme tulevaisuutta, jossa kenenkään ei tarvitse kuolla rintasyöpään.

"Yhdessä me ihmiset olemme luonnonvoimien kaltainen voima. Minä & Sinä voimme tehdä paljon syöpätutkimuksen edistämiseksi ja syövän selättämiseksi." - Anna Puu